1.14.2015

Mini & Striped

Funny









El Bosque de Chapultepec es uno de los parques urbanos más hermosos en la Ciudad de México, y es el lugar que +Luis H. Ramirez propuso para hacer las fotos y yo más que encantada accedí, me pareció el lugar perfecto para mostrarles looks muy relajados, que como sabrán me enloquecen, esta ocasión elegí una mini falda de mezclilla, playera en algodón blanca, suéter rayado, medias tupidas negras y una pequeña dosis de color: los zapatos, color vino que como les he mencionado son mega cómodos. 

¿les gusta?

¡Besos!








To me “El Bosque de Chapultepec” it is the most beautiful park in Mexico City, is is the place where +Luis H. Ramirez suggested to have the photo session, more than pleased I accepted, I think the perfect place to use some relaxed outfits, as you know that kind of clothes drives me crazy, this time i Chose a denim mini skirt, white cotton T-shirt, striped sweater, black thighs and a small dose of color: wine shoes that as I mentioned before are ultra comfortable.

You liked it?
Kisses!!!!






2 comentarios:

  1. Excelentes fotogafias modelo vestuario y escenarios de diez

    ResponderEliminar
  2. You look so pretty -- I love your curly hair. Those shoes are just killer. They spice up the look in the perfect way.

    :] // ▲ itsCarmen.com ▲

    ResponderEliminar

Gracias por tu tiempo y comentarios